browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Wandeltheater

De stichting Quality Events organiseert creatieve theater/spel activiteiten om op een creatieve manier mensen jongeren aan het denken te zetten over geloven . Ze prikkelt mensen om te onderzoeken wat de bedoeling van iets is, wat echt belangrijk is,  hoe iets bedoeld is, wat nog van deze tijd is en wat er omheen verzonnen is.

Kerstevent

Dit theaterwandeling spektakel van ruim 2 uur vindt plaats in de bossen en velden ergens op de Veluwe. Dit event, wat komend jaar voor de achtste keer georganiseerd wordt in december, wordt mogelijk gemaakt door 250 spelers en 250 praktisch ondersteunende medewerkers. Alle medewerkers werken op vrijwillige basis mee aan dit wel heel bijzondere event rondom het kerstverhaal. Voor meer informatie kijk op www.kerstevent.info

Dolorosa

Samen met drama docente Carla Veldhuis en een team van praktische medewerkers organiseren we in 2013 voor de zesde keer de drama productie Dolorosa. Een theaterwandeling in en rondom de grote kerk van Deventer. Voor meer informatie kijk op  www.dolorosa.nl

Hou je van een uitdaging!

Ja voor u, voor jou hebben wij bij beide evenementen veel vrijwilligers nodig, zoals stewards, spelers, muzikanten, parkeerwachten, organisatoren, sectarielehulp, vertalers enz enz

Gerrit zit te wachten op jouw/uw mailtje  gerritvw@discovery.nl of bel 06-18817307